dinsdag 16 oktober 2012

... en een brief uit de oude doos.

Na het zoekertje dat in VETO verschenen was (zie vorige blogpost), en waarin The Wise Tree andere rollenspel-adepten in het Leuvense zocht, heeft er minstens een iemand op gereageerd - jawel, ikzelf :-).

Het grappige aan die brief is dat die nog met de hand geschreven is. Ik kan me niet meer herinneren of ik toen al de beschikking had over een PC, maar ongetwijfeld waarschijnlijk geen deftige printer. En de aloude typemachine bovenhalen was teveel werk ... Nog geen email-adressen uiteraard, maar ook geen telefoonnummer. Het papieren telefoonboek werd nog duchtig gebruikt.

Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik dan precies met de mysterieuze organisatie The Wise Tree in contact gekomen ben, maar het zal niet veel later geweest zijn dan het voorjaar van 1988.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten