dinsdag 24 november 2015

Rode Ridder Avonturenspel

Eerder blogde ik al over de Rode Ridder en het potentieel tot rollenspel. In 1991 was er wel ooit een avonturenspel van de Rode Ridder verschenen (link op boardgamegeek), maar tot nu toe had ik dat spel nooit in handen gehad. Ik herinner me wel dat het ooit te koop was via The Lonely Mountain of op Fantasy World, maar ik voelde me toen uiteraard een te gesofisticeerd rollenspeler om me in te laten met rollenspelen gebaseerd op strips.

Op verschillende tweedehands sites kwam ik het spel af en toe tegen, maar tegen prijzen die me niet echt realistisch leken. Op de laatste CRISIS conventie lag het echter op de Bring and Sell voor 5 euro. Ik twijfelde natuurlijk geen moment en kocht het.

Ik heb het nog niet uitvoerig bekeken, maar wordt vervolgd. Alleszins lijkt het me niet van die aard om nu dadelijk een groots opgezetee campaign op te starten, maar het is alleszins een leuk hebbeding.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten