vrijdag 5 april 2013

Even een update ...

Naar ondertussen min of meer maandelijkse gewoonte, bij het approximatief begin van elke maand even een update van materiaal dat in de pipeline zit.
  1. Er wordt nog steeds vooruitgang gemaakt met het inscannen van de Mega-Dungeon, die ooit voor 3 parties in parallel gerund is op SpellenSpektakel.
  2. Kurt VB heeft nog twee bijdragen ingediend, eentje over de artistieke insipiratie van de runen, en eentje over de complete atlas van Dor. Alle originele kaarten van Dor zijn ingescand op zeer hoge resolutie, en we hopen ze binnenkort hier beschikbaar te stellen.
  3. Het Aarg-manuscript is nu volledig ontcijferd, en binnenkort plaats ik wel meerdere delen hiervan online. Dit zit al een tijdje in de pipeline, maar ik zoek nog een beetje een goede invalshoek om aanvullende regels te kaderen in een breder geheel ipv. ze plompweg op deze blog te gooien.
  4. De sage van Wulfhand zal ook nog verder uitgewerkt worden. Aandachtige lezers zullen gemerkt hebben dat hij een vriendin Elfleda heeft, die we zullen gebruiken om een nauwere blik te werpen op het magiesysteem in Schimmen & Schaduwen
  5. Ik ben ook wat onderzoek aan het doen naar de verschillende beroepen, en probeer te achterhalen wat precies de gelijkenissen zijn tussen Schimmen & Schaduwen enerzijds, en Runequest en Warhammer Fantasy Roleplay anderzijds.
  6. De Vreemde Geluiden en Dingen tabel zal ook wel af en toe bijgevuld worden. Voordeel hiervan is dat het me toelaat op dagelijkse basis een kleine blogpost te maken, zonder al teveel werk :-)
  7. Binnenkort stuur ik ook wel een nieuwe reeks emails naar mensen met wat vragen over hun ervaringen met Schimmen & Schaduwen. Als je iets te vertellen hebt, laat het me weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten